Positieve communicatie: een must voor elke functie in elk bedrijf

Inhoud

Iedereen is toch overtuigd dat hij of zij klantgericht en positief handelt?
Is dit steevast zo? Word je vrolijk als een klant binnenstapt of jou opbelt? Of durft de routine al eens toeslaan?
Krijgt je klant spontaan een oprechte warme verwelkoming? Of laat je jou meeslepen door de stemmingen van de dag?
Of heb je het gevoel dat ‘de klant van vandaag’ niet handelt of reageert volgens je verwachtingen?
Ongetwijfeld zijn er heel wat redenen op te sommen waarom we de klant onder de noemer ‘lastig’ kunnen plaatsen?
Hoe kan je jou daartegen behoeden?

Ben je backoffice, frontoffice, magazijnmedewerker, boekhouder, telefoniste, marketingmedewerker, orderverwerker, ict-er, baliemedewerker, verkoper, technieker je staat dichter bij de klant dan je denkt!

Hoe positief en daadkrachtig je communicatie is met de klant, heb je zelf in de hand!
We ontdekken samen hoe je met kleine inspanningen, grootse resultaten bereikt. Ook bij die ‘lastige’ klant!

Doelgroep

Iedere medewerker die meer aangename reacties en plezier wil halen uit zijn klantencontacten, welke functie hij of zij ook invult in het bedrijf.

Voorkennis

Geen voorkennis vereist.

Duur

1 dag.

Datum

Regio Oost-Vlaanderen

  • Geraardsbergen
  • 27/01/2023

Organiseert u deze opleiding liever op maat op de werkvloer?

Dat kan! Het sectorfonds subsidieert dan 50% van de opleidingskost.
Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

Voor meer informatie kan je de spelregels raadplegen.

Wil je deze opleiding volgen in open aanbod maar behoren de open data niet tot jouw regio? Geef ons een seintje en we zoeken een oplossing!

Inschrijven