Assertief en klantgericht communiceren

Inhoud

In de communicatie met klanten is het omgaan met vragen een uitdaging: een extra taak in hetzelfde tijdsbestek, een taak die men niet mag uitvoeren, enz… Hoe ga je op een correcte, maar assertieve manier om met deze vragen?

Deze halfdaagse opleiding* (3u) reikt tips en handvaten aan om op een correcte en klantvriendelijke, maar toch assertieve manier met klanten te communiceren.

PROGRAMMA

  1. Een aantal basisprincipes over communicatie en klantgerichtheid
  2. Concrete oefeningen op basis van reële situaties op de werkvloer: verschillende stappen in het omgaan met vragen.

Voorkennis

/

Duur

3 uur.

Datum

Regio Oost-Vlaanderen

  • Sint-Amandsberg (Gent)
  • 10/03 (namiddag)

Organiseert u deze opleiding liever op maat op de werkvloer?

Dat kan! Het sectorfonds subsidieert dan 50% van de opleidingskost.
Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

Voor meer informatie kan je de spelregels raadplegen.

Wil je deze opleiding volgen in open aanbod maar behoren de open data niet tot jouw regio? Geef ons een seintje en we zoeken een oplossing!

Inschrijven

Facturatiegegevens(indien opleiding op maat)