Assertief en klantgericht communiceren

Inhoud

Bij klantgerichtheid staat de beleving van de klant centraal. De tevredenheid van een klant hangt af van de mate waarin aan verwachtingen en behoeften van klanten wordt voldaan met onze producten en dienstverlening.

 Aan de hand van praktische voorbeelden leer je:

  • Hoe je de verwachtingen van je klant kan achterhalen.
  • Hoe je de verwachtingen kan managen.
  • Hoe je een tevreden en trouw klantenbestand opbouwt door een klantgerichte aanpak.
  • Wat klantgerichte communicatie is.
  • Hoe je klantgerichte gesprekken voert.
  • Hoe je moeilijke gesprekken voert.

Voorkennis

/

Duur

3 uur.

Datum

Online

  • Online
  • 06/03/2023

Organiseert u deze opleiding liever op maat op de werkvloer?

Dat kan! Het sectorfonds subsidieert dan 50% van de opleidingskost.
Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

Voor meer informatie kan je de spelregels raadplegen.

Wil je deze opleiding volgen in open aanbod maar behoren de open data niet tot jouw regio? Geef ons een seintje en we zoeken een oplossing!

Inschrijven